Varför behöver ni mina personuppgifter?
Vi samlar bara in de uppgifter som vi behöver för att administrera våra städabonnemang och räkna ut ditt riktpris.
Se hur vi behandlar dina personuppgifter i vår personuppgiftspolicy.
Vad förbinder jag mig till när jag slutför en bokning?
När du bokar hemstäd online med oss väljer du ett städabonnemang och bokar in ett första städtillfälle.
Efter första städtillfället kan du välja att säga upp tjänsten direkt, annars löper abonnemanget vidare automatiskt och debiteras månadsvis.
Efter andra städtillfället gäller 1 månads uppsägningstid.
Vad betyder riktpris?
Riktpris är det ungefärliga priset för ditt städabonnemang (det stämmer i 80 % av alla fall).
När vi har genomfört en första städning hos dig och vet hur lång tid det tar kan priset komma att justeras.
Isåfall kontaktar vi dig.
När och hur betalar jag?
Du väljer om du vill betala med pappersfaktura eller få din faktura via e-post.
Vi skickar en faktura till dig efter ditt första städtillfälle och därefter i varje månadsslut.
Du kan även välja att betala via e-faktura eller autogiro.
Kontakta oss eller din bank för mer information.
Se fullständiga villkor här.
För att kunna räkna ut ditt riktpris behöver vi några uppgifter.
Antal personer i hushållet
Storleken på din bostad (kvm)
Postnummer
Anpassa ditt hemstäd så att det passar dig och ditt hem!
Välj en tid för ditt första städtillfälle!
Bläddra i kalendern för att se lediga tider som passar dig.
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
Ange dina kontaktuppgifter för att slutföra bokningen
Dina kontaktuppgifter
|
Mer info |
Din adress
|
Mer info |
Personer i hushållet: | ? | ||
Bostadsyta: | ? | ||
Postnummer: | ? | ||
Frekvens: | |||
Pris per månad (med RUT-avdrag):
|
?
|
||
|
|||